Nieuw sinds 14 januari 2016: ISL Light 3.0 voor Android! Ook Android gebruikers kunnen nu efficiëntere remote support krijgen op alle Android mobiele apparaten en tablets.
Ondersteun je klanten met Android apparaten!
De uitbreiding maakt het mogelijk om je bureaublad en alle Android 5.x apparaten te verbinden! Nu kun je Android gebruikers live technische Android ondersteuning bieden bij problemen. De vorige versie van de ISL Light app, voorzag al remote desktop support voor Samsung en ondersteuning door middel van real-time screenshots op alle andere Android-apparaten. Maar nu is de Android ondersteuning dus volledig!
Leid je klant naar de oplossing!
Verkoopmedewerkers kunnen met de vernieuwde app verbinding maken met een Android-apparaat 5.x op een extern scherm. Technische problemen van klanten oplossen wordt nu een eitje! De medewerker kan kijken hoe de externe gebruiker navigeert door de instellingen en apps in zijn Android apparaat. Vervolgens kan de klant in real-time naar de oplossing van het probleem geleid worden met behulp van de chatfunctie. Waar kan je de nieuwe ISL light app vinden? Hij is gratis te downloaden via Google Play wanneer je beschikt over de ISL Online licentie.
Meer weten over ISL Online? Lees meer over de verschillende producten!