ISL Online
Remote Support

 
ISL Online maakt support makkelijk! – Bied technische ondersteuning aan uw klanten en beheer onbemande externe computers, altijd en overal. ISL Online start in een flits op en maakt het heel eenvoudig voor klanten om aan de sessie deel te nemen.

Features

Geavanceerde hulp op afstand

Scherm delen

  • Bekijk extern bureaublad
  • Selecteer regio
  • Draag de sessie over
  • Nodig een operator uit

Neem deel aan een sessie

  • E-mailuitnodiging
  • Bureaublad app
  • Website

Onder de motorkap

  • Instrumentenbord
  • Bestandsoverdracht
  • Chat
  • Stem & video

Waarom kiezen voor ISL Online?

ISL Online is een van de pioniers in de remote desktop industrie. Hun producten reflecteren meer dan 15 jaar aan innovatie en ervaring.

Altijd en overal

Toegang tot honderden computers

Maak overal verbinding, ongeacht het apparaat
ISL Online is platformonafhankelijk. Binnen enkele seconden hebt u toegang tot en beheer over elke Windows-, Mac- of Linux-computer, vanaf uw computer of mobiele apparaat. Gebruik ook ISL Online om ad hoc technische ondersteuning te bieden aan gebruikers van mobiele apparaten.

Onbeperkt aantal gebruikers & werkstations

Geen limieten

Met één ISL Online licentie kunt u onbeperkt gebruikers aanmaken voor uw support team. Ook kun je de software installeren op een onbeperkt aantal werkstations. Én ondersteuning op afstand geven aan een onbeperkt aantal klanten.

Customise uw support

In eigen huisstijl

De remote desktop software van ISL Online is geheel te customisen naar de huisstijl van uw bedrijf. Logo, bedrijfsnaam, teksten en afbeelding, u kunt het allemaal eenvoudig aanpassen. Zo sluit de software naadloos aan bij de gegeven support en voelt het nog vertrouwder voor uw klant.

Beveiliging ingebouwd, niet erop geschroefd

Beveiliging serieus aangepakt

Onafhankelijke beveiligingsaudits en penetratietests van het ISL Online-systeem, op regelmatige basis uitgevoerd, tonen aan dat ISL Online een betrouwbare service is en een zeer hoog niveau van beveiliging biedt.

  • Firewall-vriendelijk
  • De sterkste encryptie
  • Twee-factor authenticatie

Control Panel

Veel features en toch eenvoudig in gebruik

Zoveel manieren om verbinding te maken

Uw klanten kunnen deelnemen aan een sessie via een e-mailuitnodiging, live chat, desktop-app of vanaf uw website. Kies welke manier het beste bij u past.

Gratis live chat

Voeg onze live chat software toe aan uw website en verbeter direct uw IT-ondersteuning! Start een externe bureaubladsessie met een enkele klik.

Herstarten en hervatten

Herstart een externe computer zonder de ondersteuningssessie te onderbreken of te beëindigen!

Sessie-opname

Neem uw sessies op voor beveiliging, kwaliteitsgarantie en trainingsdoeleinden.

Mobiele toegang

Gebruik uw iPhone, iPad of Android-apparaat voor toegang tot – en bediening van – elke externe computer. Ook kunt u problemen oplossen met mobiele apparaten vanaf uw Windows-, Mac- of Linux-computer.

Maak uw support team nog beter!

Gebruik live monitoring- en rapportagefuncties om de prestaties van uw team te optimaliseren. Zo creëert u kortere wachttijd voor klanten en een snellere ticketafronding.

Packages

Voor iedereen een passend pakket

Geïnteresseerd?

Neem contact op

Ons team helpt je graag aan meer informatie over onze beveiligingsoplossingen! Tijdens kantooruren kun je ook altijd live chatten met 1 van onze medewerkers.

Probeer het uit!

Geniet van een geweldige remote desktop ervaring. De eerste 15 dagen zijn helemaal gratis! Alle features zijn inbegrepen en je hebt geen credit nodig. Dus start nu!

Stel ons een vraag!

Wil je meer weten over ISL Online? Of zie je door de bomen het bos niet meer en wil je weten welk pakket bij je past? Of misschien kunnen we je wel helpen met de verschillen tussen ISL Online en andere remote desktop software? Chat met ons, bel of stuur eenvoudig een mailtje!

Deze website maakt gebruik van functionele, tracking en analytische cookies. Meer informatie vind je in onze privacyverklaring